Oferta pracy: Z-ca dyrektora ds. marketingu i administracji

MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

Opis stanowiska pracy

Ogólny zakres obowiązków: Zastępca Dyrektora ds. marketingu i administracji sprawuje bezpośrednie kierownictwo nad działalnością promocyjną, administracyjną i gospodarczą Muzeum. Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. marketingu i administracji należy w szczególności: 1) Nadzór nad działalnością wybranych komórek organizacyjnych Muzeum, w tym: a. Dział Administracyjno-Gospodarczy, w skład którego wchodzą: Magazyn gospodarczy, Sekcja administracji, Sekcja gospodarcza b. Dział Marketingu, w skład którego wchodzą: Ośrodek konferencyjny Karwan, Sekcja promocji c. Dział Sprzedaży, w skład którego wchodzą: Kasy biletowe (Sztum, Kwidzyn, Malbork), Sekcja obsługi ruchu turystycznego, Sekcja rezerwacji, Sklepy muzealne (Malbork, Sztum, Kwidzyn) d. Dział Techniczno-Transportowy, w skład którego wchodzą: Sekcja techniczna, Sekcja transportu e. Dział Technologii Informatycznych f. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy 2) Nadzór na sprawami administracyjno-gospodarczymi oraz infrastrukturą techniczną Muzeum 3) Zarządzanie organizacją ruchu turystycznego, sprawami związanymi z obsługą zwiedzających i ich bezpieczeństwem 4) Nadzór nad całokształtem działalności w zakresie marketingowo-promocyjnym oraz komercyjnym Muzeum 5) Przygotowywanie strategii marketingowej i promocyjnej oraz planowanie działań związanych z komunikacją z publicznością 6) Inicjowanie działań związanych z realizacją polityki Muzeum w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych i zawieranie umów w tym zakresie 7) Realizacja polityki Muzeum w zakresie udostępniania terenów, pomieszczeń i organizacji wydarzeń w Muzeum 8) Nadzór nad przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych do funduszy zewnętrznych (środki europejskie i krajowe) w zakresie swojej działalności 9) Aktywne uczestnictwo w procesie kontroli zarządczej, zarządzanie ryzykiem i sprawozdawczość w tym zakresie 10) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie swojej działalności 11) Poszukiwanie sponsorów i darczyńców na wydarzenia, których organizatorem jest Muzeum 12) Nadzór nad sprawozdawczością w zakresie ochrony środowiska i statystyką Muzeów 13) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie swojej działalności 14) Reprezentowanie Muzeum łącznie z Głównym Księgowym w sprawach zobowiązań finansowych i majątkowych na podstawie udzielonego pełnomocnictwa 15) Zastępowanie Dyrektora Muzeum w czasie jego nieobecności w zakresie udzielonego pełnomocnictwa
Numer oferty: 25/0387
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Zgłoś błąd w ofercie pracy

Wymagania


Wykształcenie: 1) Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, techniczne, prawnicze lub ekonomiczne) 2) Mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu marketingu i zarządzania, social media, PR, inne pokrewne Doświadczenie: 1) Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczy m, w którego zakres wchodziło tworzenie i realizacja strategii organizacji 2) Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem 3) Doświadczenie z zakresu zarządzania projektami 4) Doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (pozabudżetowych) będzie dodatkowym atutem Uprawnienia: brak Umiejętności: 1) Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych/ komunikacyjnych/ marketingowych 2) Umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i nadawania priorytetów zadaniom 3) Proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań 4) Zdolność do budowania pozytywnych relacji interpersonalnych i biznesowych 5) Kreatywność 6) Wysoka świadomość i odpowiedzialność biznesowa, zorientowanie na rezultaty 7) Kompetencje managerskie 8) Mile widziana umiejętność realizacji zadań w instytucji podlegającej ustawie o finansach publicznych, ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i prawu zamówień publicznych Języki obce (poziom): 1) Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację Inne: 1) Mile widziana znajomość ww. ustaw oraz ustawy o muzeach 2) Prawo jazdy kat. B. Pełna treść ogłoszenia znajduję się na stronie BIP Muzeum Zamkowego w Malborku: https://bip.zamek.malbork.pl/oferta-pracy/706/zastepca-dyrektora-ds-marketingu-i-administracji

Wykształcenie

Wyższe (w tym licencjat)

Malbork,
ul. Starościńska 1
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Dodatkowe informacje

Data dodania: 2025-07-21
Data ważności: 2025-08-17
Rozpoczęcie pracy: 2025-09-01